De Golden Green hygiëne beloftes

Beste gasten,

Het zijn onzekere tijden en COVID-19 houdt iedereen druk bezig. Het coronavirus heeft een bijzonder grote impact op de horeca en zodoende ook op onze bedrijven. Wel goed om te weten; onze hotels en restaurants zijn gewoon geopend (laatstgenoemde vooralsnog uitsluitend voor hotelgasten).

U als gast mag van ons wat verwachten, zeker m.b.t. onze standaarden in service, kwaliteit en hygiëne. De huidige ontwikkelingen omtrent het Covid-19 virus, vragen om heldere, concrete acties. Deze hebben we samengevat in ‘‘onze hygiëne beloftes’’. De gezondheid van u en onze medewerkers zijn in alle gevallen de prioriteit. Rekening houdend met de vastgestelde richtlijnen vanuit het RIVM, zijn wij van mening dat de volgende beloftes hier de grootste bijdrage aan leveren: 

  • In ons gehele bedrijf (restaurant, receptie, lobby, hotelbar, zalen) communiceren wij de 1.5 meter richtlijnen.
  • Bij alle entrees van onze hotels en restaurants bieden wij desinfectiegel aan en verzoeken wij iedereen eerst zijn/haar handen te ontsmetten alvorens verder binnen te gaan.
  • Op alle centrale punten zijn desinfecterende middelen aanwezig voor gebruik. 
  • Toiletten worden met grote regelmaat en meermalen per dag gereinigd. 
  • Handgrepen (trapleuningen, deurknoppen, liftknopjes) worden met grote regelmaat en meermalen per dag gereinigd.  
  • Wij vragen u contactloos te betalen. Pinapparaten worden na elk gebruik gedesinfecteerd.
  • Na gebruik worden stoelen en tafels grondig gereinigd en klaar gemaakt voor een volgend gebruik.

 

Afspraken met onze medewerkers: 

  • Ons team communiceert en werkt op 1,5 meter afstand met elkaar. 
  • Onze keukenbrigade werkt volledig volgens de HACCP richtlijnen en voldoet aan de hoogste standaarden, uiteraard met alle aandacht voor persoonlijke hygiëne. 
  • Onze bedieningsmedewerkers dragen latex handschoenen. 
  • Om zo min mogelijk contactmomenten te creëren, is onze houskeeping geïnstrueerd om tijdens uw verblijf alleen de kamer op verzoek schoon te maken en het linnen te wisselen. 
  • Na iedere kamerschoonmaak, trekt de housekeeping medewerker nieuwe latex handschoenen aan. 
 

Onze beloftes zijn met grote zorgvuldigheid voor uw opgesteld. Desondanks zijn deze aan de aanpassingen van de overheidsrichtlijnen onderhevig. Het kan dus zijn dat, waar nodig, ook onze maatregelen nog bijgesteld worden.

Mocht u een non refundable reservering bij ons gemaakt hebben, dan verwijzen wij u voor meer informatie graag door naar de veelgestelde vragen.

Heeft u tips, laat het ons weten! 

Met gastvrije groet,

Golden Green Hotels

Op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je nu aan voor onze nieuwsbrief!