NOG IETS NIET HELEMAAL DUIDELIJK?

Meest gestelde vragen

Bereid je je voor op een verblijf in een van onze hotels en heb je een vraag? De antwoorden op onze meest gestelde vragen hebben wij hieronder vermeld.  Staat je vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op, wij helpen je graag!

De in- en uitchecktijden van onze hotels zijn overal hetzelfde. De inchecktijd is: 15.00 uur. De uitchecktijd: 12.00 uur.

Je betaalt toeristenbelasting als je verblijft in een gemeente waar je niet staat ingeschreven. Dit geldt voor een zakelijk als ook een toeristisch bezoek. De hoogte van de toeristenbelasting verschilt per gemeente en dus ook per hotel. Zie hieronder de verschillende tarieven:

  • Gemeente Leiden: € 2,50
  • Gemeente Noordwijk: € 2,15
  • Gemeente Zoetermeer: € 3,25

Ja, dit is uiteraard mogelijk in onze bagageruimtes.

Op alle door ons aangegane overeenkomsten zijn van toepassing de Uniforme Voorwaarden Horeca (UVH). Deze liggen bij ons ter inzage en worden op verzoek onverwijld kosteloos toegezonden. De UVH zijn bindend voor iedereen die van onze diensten gebruik maakt.

In onze hotels zijn wij 24/7 bezig met het milieu. Wij hebben ook al een aantal jaren de Gouden Green Key, het hoogst haalbare certificaat voor duurzaamheid. Bedrijven met een Green Key keurmerk doen er alles aan om het milieu te sparen, zonder dat hun gasten inleveren op comfort en kwaliteit. Zij gaan daarbij een stap verder dan de normale wet- en regelgeving vereist. Zie voor meer informatie www.greenkey.nl

Ja, dit mag! In alle hotels zijn huisdieren toegestaan.  Hier geldt wel een toeslag voor in verband met de schoonmaak die daarna extra gedaan wordt op de betreffende hotelkamer. Huisdieren zijn alleen niet toegestaan in de restaurants.  Noordwijk is zelfs al meerdere jaren achter elkaar uitgeroepen tot meeste hond vriendelijke strand met aangeraden wandelroutes. Toeslag is € 10,- per huisdier per nacht te Leiden en Zoetermeer. In Noordwijk is dit € 20 per huisdier per nacht.

No worries! Neem gerust contact op met het hotel waar je bent verbleven om te kijken bij onze gevonden voorwerpen en wij kunnen zorgen dat het artikel bij je terugkomt. 

In al onze hotels wordt er Nederlands, Engels en Duits gesproken.

Omdat wij iedereen een zo fijn mogelijk verblijf willen bieden, vinden wij het belangrijk om zoveel mogelijk rekening te houden met eventuele wensen. Voor ons is het wel belangrijk om bepaalde eisen zoals een voedselallergie van tevoren te weten. Geef dit dan door aan onze recepties of tijdens het maken van een reservering.